loading...
ایر دانلود فیلم و سریال وموزیک و...
ایر دانلود فیلم و سریال وموزیک و.. بازدید : 375 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

 

 


آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام یه عالمه همراه با متن ،تکست (شعر) آهنگ

در 2 کیفیت از چندین سرور مختلف

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ های جدید - دانلود ترانه های جدید - متن آهنگ های جدید - دانلود آهنگ یه عالمه از عماد طالب زاده - متن آهنگ یه عالمه از عماد طالب زاده - متن و دانلود اهنگ جدید عماد طالب زاده به نام یه عالمه - پادشاه دانلود

 

پادشاه دانلود برای علاقمندان به آهنگ شاد و با ریتم تند اهنگ جدید عماد طالب زاده به نام " یه عالمه " را فراهم نموده است که همراه با متن ، تکست (شعر) آن در ادامه قابل دریافت است. آهنگ یه عالمه در دو کیفیت و از چندین سرور مختلف آماده دریافت است. از آن لذت ببرید.

نام آهنگ : یه عالمه // خواننده : عماد طالب زاده

 

متاسفانه برخي سايت ها براي بهتر و بيشتر ايندکس شدن در گوگل و فريب اين موتور جسنجو در ادامه همه اهنگ ها ، عنوان متن و تکست را ذکر ميکنند ولي با مراجعه کاربر، اثري از شعر نيست. پادشاه دانلود خود را موظف ميداند که وقتي در عنوان يا توضيح، متن اهنگ را ذکر ميکند حتما شعر را اماده نمايد.


متن ، تکست (شعر) اهنگ یه عالمه از عماد طالب زاده


از هرجا رد میشی می پیچه عطر تو


کنارت وایمیستم میگیرم دست تو


میگیرم دست تو لباتو میبوسم


واسه عشق تو مردن شده کار هر روزم


هرجای دنیا که با تو باشم خوبه


قلب من تو سینه واسه تو میکوبه


تو خود احساسی تو منو میشناسی


بگو قلب تو ازم میپرسید


یه عالمه ...


میخوامتو میخوام اینو به همه


بگم به گوش تو برسونن اگه


هر روزم ببینمت واسه من بازم کمه


واسه من بازم کمه...



یه عالمه...


میخوامتو میخوام اینو به همه


بگم به گوش تو برسونن اگه


هر روزم ببینمت واسه من بازم کمه


واسه من بازم کمه...



دلم میخواد تنها تو مال من باشی


همیشه تو فکرو خیال من باشی


تو مال من باشی تنها آرزومه


بدون تو دیگه کار من تمومه

هرجای دنیا که با تو باشم خوبه


قلب من تو سینه واسه تو میکوبه


تو خود احساسی تو منو میشناسی


بگو قلب تو ازم میپرسید


یه عالمه ...


میخوامتو میخوام اینو به همه


بگم به گوش تو برسونن اگه


هر روزم ببینمت واسه من بازم کمه واسه من بازم کمه...


یه عالمه...



دانلود آهنگ یه عالمه با کیفیت 320

پخش آنلاین و دانلود آهنگ از لینک 1
دانلود آهنگ از لینک 2
دانلود آهنگ از لینک 3
دانلود آهنگ از لینک 4


دانلود آهنگ یه عالمه با کیفیت 128

پخش آنلاین و دانلود آهنگ از لینک 1
دانلود آهنگ از لینک 2
دانلود آهنگ از لینک 3
دانلود آهنگ از لینک 4

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 382
  • کل نظرات : 131
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 102
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 389
  • باردید دیروز : 75
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 868
  • بازدید ماه : 2,740
  • بازدید سال : 20,073
  • بازدید کلی : 761,438