loading...
ایر دانلود فیلم و سریال وموزیک و...

دانلود کتاب آموزش وردپرس از مبتدی تا فوق حرفه‌ ای

.

.

 

دانلود کتاب آموزش وردپرس از مبتدی تا فوق حرفه‌ ای

.

مترجم : حسین میری
ویراستار : حسین میری
تصویرسازی : سید محمود بنی هاشمی
.
.
آیا همیشه خواسته­ اید که یک سوپراستار وبلاگنویسی باشید؟ یا صرفا می­خواهید مسیر حرکت خود، و روش کار را  از سایت WordPress.com بیاموزید؟
.
در هر صورت، آدرس را درست آمده­اید. در ۱۰ سطح سریع از یک وبلاگنویس تازه­ کار به یک استاد وبلاگ نویسی تبدیل شوید.
.
موضوعات این کتاب در ۱۰ بخش با عنوان‌های متنوع می‌باشد، شما در این کتاب با نحوه کار کردن با سایت وردپرس و خدمات آن آشنا می شوید.
.
اکنون شما همه تنظیمات را انجام داده و برای شروع کار آماده اید. حالا زمان آن است که درباره موضوع بلاگتان تصمیم بگیرید.
بلاگنویسی نیاز به تمرکز دارد. شما می خواهید در چه زمینه ای فعالیت کنید؟ بیایید نگاهی به موضوعات کلی بلاگ نویسی بیاندازیم:
* فوتوبلاگها که تقریبا به طور کامل از تصاویر تشکیل یافته­اند و معمولا بر یک موضوع متمرکز هستند: معماری، طبیعت، و غیره.
.
* بلاگهای مربوط به اخبار و شایعات که اغلب از تصاویر یا ویدئوهایی که در محیط آنلاین یافته اند به همراه محتوای مکتوب جذاب یا قابل­ توجه عموم استفاده می­کنند.
..
* بلاگهای مربوط به غذاها که معمولا شامل دستور­العملهای پخت و تصاویر گام به گام درباره نحوه پخت غذاها (با یا بدون توضیحات) هستند.
.
* بلاگهای مربوط به حیوانات خانگی که شامل تصاویر، ویدئوها و محتوای مکتوب درباره حیوانات خانگی هستند
.
* ویدئوبلاگها یا “vlogs” که به طور معمول یادداشتهای ویدئویی هستند که از سراسر جهان گردآوری شده­اند.
.
* بلاگهای شخصی که می­توانند موضوعات بسیاری داشته باشند، ولی باید روی یکی از عناصر زندگی­تان متمرکز باشند: خانواده­تان، شغلتان، باورهایتان، و غیره.
.
* و انواع دیگر پیشگام سرافراز خلق نوع جدیدی از بلاگها باشید!
.
شاید نگاهی به محبوبترین بلاگها در WordPress.com مفید باشد. می­بینید آنها چگونه بر زمینه­ای متمرکزند؟ این محبوبیتشان تصادفی نبوده است.
.
“قدرت تخیل، ما را نامحدود ­می­سازد.”جان مویر (John Muir)
به کمک بیشتری نیاز دارید؟ این تمرینات را امتحان کنید.

 

دانلود کتاب شاهنامه حکیم ابوالقاسم فردوسی

.

حکیم ابوالقاسم حسن بن علی طوسی معروف به فردوسی (حدود ۳۱۹ تا حدود ۳۹۷ هجری شمسی)، شاعر حماسه‌سرای ایرانی و گویندهٔ شاهنامهٔ فردوسی است که مشهورترین اثر حماسی فارسی است و طولانی‌ترین منظومه به زبان فارسی تا زمان خود بوده‌است. او را از بزرگ‌ترین شاعران فارسی‌گو دانسته‌اند.

هم اکنون مستردانلود مشهورترین اثر حماسی ایران زمین را برای دانلود کاربران خویش قرار داده است.امید است یا خواندن ابیات آن به یاد ما بیوفتید.



درباره : کتاب pdf , اموزشی ,
برچسب ها : کتاب , دانلود کتاب , شاهنماه , شاهنامه فردوسی , کتاب شاهنامه فردوسی , دانلود شاهنامه فردوسی , دانلود کتاب شاهنامه فردوسی , pdf , دانلود pdf , دانلود کتاب pdf , دانلود pdf شاهنامه , دانلود pdf شاهنامه فردوسی , دانلود سرای مانی ,

نام کتاب : امنیت گوگل

نویسنده : محمدرضا رشیدی

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۵۹

قالب کتاب : PDF

توضیحات :  با مطالعه ی کتاب امنیت گوگل مطمئنا  درک عمیق تر و متفاوتی نسبت به قبل از امنیت دست پیدا خواهید کرد و دید وسیع تری از آن خواهید داشت.گوگل،می داند چه بنویسد تا با ذهن ما و شما سازگار باشد.کتاب پیش رو،متفاوت ترین کتاب امنیتی خواهد بود که تا به حال مطالعه کرده اید.

 

لینک دانلود در ادامه مطلب

کتاب هنر اشپزی رزا منتظمی

راهنمای جستجو : دانلود کتاب - دانلود کتاب های اموزشی - PDF - EBOOK - دانلود کتاب هنر اشپزی - دانلود کتاب هنر آشپزی رزا منتظمی - کتاب هنر اشپزی - کتاب هنر اشپزی رزا منتظمی - پادشاه دانلود

 

همه علاقمندان به اشپزی رزا منتظمی را به خوبی شناخته  و با کتاب های اون اشنایی دارند . قدیمی ترها حتما به یاد دارند که در زمان جنگ تحمیلی برای اینکه بازار سیاه از کتاب هنر آشپزی ایجاد نشود این کتاب به شکل سهمیه بندی توزیع میشد. رزا منتظمی که در سال 88 فوت کرد شروع به نوشتن کتاب های اشپزی را از سال 47 اقدام نمود. و در چاپ چهل و یکم کتاب اشپزی عنوان عذاهای ایرانی و خارجی مندرج در کتاب به 1700 غذا رسید.

پادشاه دانلود کتاب هنز آشپزی رزا منتظمی را به همه کاربران گرامی هدیه میکند این کتاب  با حجم 148 کیلو بایت و با فرمت جاوا برای موبایل اماده شده است.

دانلود در ادامه مطلب

 

راهنمای جستجو : دانلود کتاب - دانلود کتاب های الکترونکی - دانلود کتاب های اموزشی - دانلود کتاب اموزش نرم افزار نقشه برداری SDRmap - کتاب اموزش نرم افزار نقشه برداری SDRmap - دانلود کتاب اموزش نقشه برداری SDRmap نوشته حسین زندی - پادشاه دانلود

 

 

کتاب اموزش مهارت تایپ

راهنمای جستجو : دانلود کتاب - دانلود رایگان کتاب - دانلود کتاب های الکترونیکی - دانلود کتاب های اموزشی - دانلود کتاب اموزش مهارت تایپ - کتاب اموزش مهارت تایپ - اموزش مهارت تایپ فارسی و انگلیسی- PDF - پادشاه دانلود

برای این ساعت پادشاه دانلود یک کتاب مفید و اموزشی را برای شما اماده نموده است. کتاب اموزش مهارت تایپ یک خود اموز برای ایجاد مهارت تایپ فارسی و انگلیسی با کیبورد است . در این کتاب با تقسیم کیبورد به قسمت های مختلف شما را با محل حروف روی کیبورد اشنا میکند و باعث ان میشود تا بتوانید به سرعت زیاد تایپ کنید. در ابتدا شما با کیبورد و دکمه های ان که برای تایپ مورد استفاده است اشنا میشود. نحوه صحیح نشستن برای بهتر تایپ کردن به شما نشان داده شده و اصول تایپ ده انگشتی را به شکل درست و صحیح به شما اموزش میدهد. در انتها هم تمرین هایی برای سرعت بیشتر تایپ به شما ارائه خواهد شد. 

کتاب آموزش مهارت تایپ با فرمت PDF و با حجم 2.8 مگا بایت در 34 صفحه اماده دریافت است.

دانلود کتاب در ادامه مطلب

با +1 از پادشاه دانلود حمایت کنید

 

کتاب سیستم شاسی و بدنه پراید

راهنمای جستجو : دانلود کتاب - دانلود رایگان کتاب - کتاب های الکترونیکی - دانلود کتاب سیستم شاسی و بدنه پراید - کتاب الکترونیکی  سیستم شاسی و بدنه پراید - اس ام اس زیبا - پادشاه دانلود

برای علاقمندان به کتاب های فنی و مهندسی و دووستداران اتومبیل در این ساعت کتاب سیستم شاسی و بدنه پراید را اماده دانلود نموده ایم. تا اکنون که پریاد تنه به تنه اتومبیل های لوکس جهان از نظر قیمت میزنه با سیستم شاسی و بدنه این اتومبیل بیشتر آشنا بشین. کتاب سیستم بدنه و شاسی پراید با حجم 752 کیلو بایت با فرمت PDF و در 30 صفحه در ادامه قابل دریافت است.دانلوددرادامه مطلب


 


 


 


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 382
  • کل نظرات : 131
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 102
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 157
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 772
  • بازدید ماه : 537
  • بازدید سال : 17,870
  • بازدید کلی : 759,235