loading...
ایر دانلود فیلم و سریال وموزیک و...
ایر دانلود فیلم و سریال وموزیک و.. بازدید : 358 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)





اهنگ جدید حمید و عماد طالب زاده به نام اروم اروم همراه با متن ، تکست (شعر)

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ های جدید - دانلود ترانه های جدید - متن و تکست آهنگ های جدید - دانلود اهنگ اروم اروم از حمید و عماد طالب زاده - متن و تکست اهنگ اروم ارئم از حمید و عماد طالب زاده - متن و دانلود اهنگ جدید حمید و عماد طالب زاده به نام اروم اروم - پادشاه دانلود

 

پادشاه دانلود در این ساعت یک آهنگ شاد و زیبا را برای شما فراهم نموده است. آهنگ جدید اروم اروم کار مشترکی از حمید و عماد طالب زاده است که همراه با متن ، تکست (شعر) این اهنگ برای شما فراهم شده است. امیدواریم از آن لذت ببرید. 

نام آهنگ : اروم اروم // خواننده : حمید و عماد طالب زاده

ترانه و آهنگ : احمد ماهیان // تنظیم : میلاد هاشمی

 

متاسفانه برخي سايت ها براي بهتر و بيشتر ايندکس شدن در گوگل و فريب اين موتور جسنجو در ادامه همه اهنگ ها ، عنوان متن و تکست را ذکر ميکنند ولي با مراجعه کاربر، اثري از شعر نيست. پادشاه دانلود خود را موظف ميداند که وقتي در عنوان يا توضيح، متن اهنگ را ذکر ميکند حتما شعر را اماده نمايد.


متن ، تکست (شعر) آهنگ آروم اروم


خیلی وقته که شدم عاشق تو

بدون هرجا که میرم بیادتم

نمیدونم تو سرت چی می گذره

دوست دارم بدونی که دیوونتم

لحظه لحظه جلو چشمای منی

باورم کن و بگو مال منی

بمون و بزار حس کنم ک تو

مالک تموم دنیای منی

مالک تموم دنیای منی


آروم آروم

به زیر بارون من و تو با هم می خونیم

آروم آروم

توی آغوشِ هم قُول میدیم باهم بمونیم

آروم آروم

ب زیر بارون من و تو با هم می خونیم

آروم آروم

توی آغوشِ هم قُول میدیم باهم بمونیم



لحظه لحظه باتو هستم

باتو خوبم بی تو خسته ام

باورم کن مال من باش

باورم کن عاشق هستم


لحظه لحظه باتو هستم

باتو خوبم بی تو خسته ام

باورم کن مال من باش

باورم کن عاشق هستم

باورم. کن عاشق هستم


آروم آروم

به زیر بارون من و تو با هم می خونیم

آروم آروم

توی آغوشِ هم قُول میدیم باهم بمونیم

آروم آروم

به زیر بارون من و تو با هم می خونیم

آروم آروم

توی آغوشِ هم قُول میدیم باهم بمونیم


آروم آروم

به زیر بارون من و تو با هم می خونیم

آروم آروم

توی آغوشِ هم قُول میدیم باهم بمونیم

آروم. آروم

به زیر بارون من و تو با هم می خونیم

آروم آروم

توی آغوشِ هم قُول میدیم باهم بمونیم




پخش آنلاین و دانلود آهنگ اروم اروم از لینک 1

 

دانلود مستقیم اروم آروم از لینک 2

 

دانلود آهنگ اروم اروم از لینک 3

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 382
  • کل نظرات : 131
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 102
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 343
  • باردید دیروز : 75
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 822
  • بازدید ماه : 2,694
  • بازدید سال : 20,027
  • بازدید کلی : 761,392