loading...
ایر دانلود فیلم و سریال وموزیک و...






تست زنی به روش نفرات اول کنکور

كاملترين بسته آموزشی

تست زني به شيوه نفرات اول كنكور

upload/uc_979.jpg


 به روش مهندسي معكوس و منطق فازي

به كمك روشهاي ۷ گانـــه كشف گزينه صحيح

آيا مي دانيد با زدن حتي يك تست صحيح مي توانيد

 شانس موفقيت خود را افزايش داده

و چند هزار نفر را پشت سر بگذاريد

 

قیمت : 55,000 ریال

توضیحات بیشتر ...

اهنگ جدید و زیبا احسان خواجه امیری به نام دریا به همراه متن، تکست (شعر) اهنگ

راهنمای جستجو : دانلود اهنگ های جدید - دانلود ترانه های جدید - دانلود اهنگ جدید ایرانی - دانلود ترانه جدید ایرانی - متن اهنگ های جدید ایرانی - تکست و شعر ترانه های جدید ایرانی- دانلود اهنگ دریا احسان خواجه امیری - دانلود اهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام دریا - متن و تکست اهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام دریا - تکست و شعر اهنگ دریا احسان خواجه امیری - متن تکست و دانلود دریا از خواجه امیری 

 

 مطمئن است که بسیاری از کاربران صدا و اجراهای احسان خواجه امیری را پسندیده و دوست دارند. به همین خاطر اهنگ جدید و زیبای دریا از این خواننده محبوب و محجوب را به همراه متن و تکست اهنگ برای شما اماده کرده است. دوستداران احسان خواجه امیری قطعا اهنگ جدید و زیبای " دریا " را خواهند پسندید و از آن لذت خواهند برد. 

نام اهنگ : دریا // خواننده : احسان خواجه امیری 

ترانه : روزبه بمانی // آهنگ : علی رضا افکاری

 

متاسفانه برخي سايت ها براي بهتر و بيشتر ايندکس شدن در گوگل و فريب اين موتور جسنجو در ادامه همه اهنگ ها ، عنوان متن و تکست را ذکر ميکنند ولي با مراجعه کاربر، اثري از شعر نيست. پادشاه دانلود خود را موظف ميداند که وقتي در عنوان يا توضيح، متن اهنگ را ذکر ميکند حتما شعر را اماده نمايد.


متن، تکست (شعر) اهنگ دریا


 

من اینجوری نمی تونم / یه سدی بین قلب ماست

تو باید غرق شی در من / بفهمی کی دلش دریاست

 

من اینجوری نمی تونم / تو پای من نمی شینی

تورو اینقدر بخشیدم / بزرگیمو نمی بینی

 

همیشه مقصدم بودی / کجا با تو سفر کردم

چقدر تنها برم دریا / چقدر تنهایی برگردم

 www.dlking.ir

همیشه مقصدم بودی / کجا با تو سفر کردم

چقدر تنها برم دریا / چقدر تنهایی برگردم

 

من اینجوری دلم خوش نیست / شبم با ترس هم مرزه

بهشت هم اونورش باشه / به این برزخ نمی ارزه

www.dlking.ir

من اینجوری نمی تونم / تو اینجایی و من تنهام

دارم می میرم از بس که / نگفتم چی ازت می خوام

 

همیشه مقصدم بودی / کجا با تو سفر کردم

چقدر تنها برم دریا / چقدر تنهایی برگردم

 

 

برای دانلود از لینک مستقیم روی لینک کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As را بزنید

لینک مستقیم

کیفیت 128

دریا

 

کیفیت 320

دریا

 


لینک غیرمستقیم

کیفیت 128

دریا

 

کیفیت 320

دریا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 382
  • کل نظرات : 131
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 102
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 411
  • باردید دیروز : 75
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 890
  • بازدید ماه : 2,762
  • بازدید سال : 20,095
  • بازدید کلی : 761,460