loading...
ایر دانلود فیلم و سریال وموزیک و...
ایر دانلود فیلم و سریال وموزیک و.. بازدید : 375 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

 

اهنگ جدید شهرام شکوهی به نام محبوب بهمراه متن ،تکست (شعر) آهنگ

راهنمای جستجو : دانلود اهنگ های جدید - دانلود ترانه های جدید - متن و تکست اهنگ های جدید - دانلود اهنگ محبوب از شهرام شکوهی - دانلود اهنگ جدید شهرام شکوهی به نام محبوب - اهنگ محبوب از شهرام شکوهی - متن و تکست اهنگ محبوب از شهرام شکوهی - تکست و شعر اهنگ جدید شهرام شکوهی به نام محبوب - متن تکست و دانلود اهنگ محبوب از شهرام شکوهی - پادشاه دانلود

 

برای علاقمندان به سبک خاص شهرام شکوهی این پست از پادشاه دانلود بسیار دلنشین خواهد بود . چون میتوانند آهنگ جدید  و زیبای محبوب از شهرام شکوهی را بهمراه متن ، تکست (شعر) این اهنگ زیبا را که برای کاربران گرامی فراهم نموده ایم دریافت نموده و از ان لذت ببرند. 

نام آهنگ : محبوب // خواننده : شهرام شکوهی

ترانه : شهرام شکوهی // آهنگ : گرشا رضایی و شهرام شکوهی // تنظیم : امیر حسین کاشانیان

 

متاسفانه برخي سايت ها براي بهتر و بيشتر ايندکس شدن در گوگل و فريب اين موتور جسنجو در ادامه همه اهنگ ها ، عنوان متن و تکست را ذکر ميکنند ولي با مراجعه کاربر، اثري از شعر نيست. پادشاه دانلود خود را موظف ميداند که وقتي در عنوان يا توضيح، متن اهنگ را ذکر ميکند حتما شعر را اماده نمايد.


متن ، تکست (شعر) اهنگ محبوب


تو اِی محبوب ِ جونم -- بزار عاشقت بمونم

نیستی بی تو

هیچُم

میمیرُم

.

من کولی عاشقم غم عشقت مونده رو دلم -- حرفام و بزار بگم تویی تو محبوب دلم

من کولی عاشقم غم عشقت مونده رو دلم -- حرفام و بزار بگم تویی تو محبوب دلم

تو به سپیدی صبحی

به زیبایی شبها

دربرابرت من هیچم

مثل قطره تو دریا

تویی محبوب جونُم -- بزار عاشقت بمونُم

نیستی بی تو هیچَُم

میمیرُم

www.dlking.ir

تویی محبوب  جونُم -- بزار عاشقت بمونُم

نیستی بی تو هیچَُم

میمیرُم

.

من کولی عاشقم غم عشقت مونده رو دلم -- حرفام و بزار بگم تویی تو محبوب دلم

من کولی عاشقم غم عشقت مونده رو دلم -- حرفام و بزار بگم تویی تو محبوب دلم

تو که صداقت عشقت

به روشنی ِ فردا

وفارو با تو فهمیدم

نمی مونی تو تنها

www.dlking.ir

تویی محبوب  جونُم -- بزار عاشقت بمونُم

نیستی بی تو هیچَُم

میمیرُم

.

تویی محبوب  جونُم -- بزار عاشقت بمونُم

نیستی بی تو هیچَُم

میمیرُم


برای دانلود از لینک مستقیم روی لینک کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As را بزنید

لینک مستقیم

کیفیت 128

محبوب

 

کیفیت 320

محبوب

 


لینک غیرمستقیم

کیفیت 128

محبوب

 

کیفیت 320

محبوب

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 382
  • کل نظرات : 131
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 102
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 593
  • باردید دیروز : 75
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 1,072
  • بازدید ماه : 2,944
  • بازدید سال : 20,277
  • بازدید کلی : 761,642