loading...
ایر دانلود فیلم و سریال وموزیک و...
ایر دانلود فیلم و سریال وموزیک و.. بازدید : 503 جمعه 13 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
تمامی آلبوم ها و آهنگ های اجرا شده توسط رضا صادقی

 

تمامی آلبوم ها و آهنگ های اجرا شده توسط رضا صادقی

 

بیوگرافی :

او در ۲۵ مرداد سال ۱۳۵۸ در بندر عباس چشم به جهان گشود. او ابتدا کار خود را با تلاوت قرآن آغاز کرد. علاقه مندی او به موسیقی موجب شد که او مسیرش را به سمت موسیقی تغییر دهد. اولین تجربهٔ او در موسیقی به آهنگ راز عشق در سال ۱۳۷۱ باز می‌گردد. او در سال ۱۳۷۲ اولین آلبوم خود را با همین نام ارائه کرد که از نظر بعضی هیچ بار هنری در آن دیده نمی‌شود. بعد از آن همکاری خود را با گروه هنری کیمیا آغاز کرد و آلبوم‌های گل لاله، رویای شیرین و مستانه و دیوانه را عرضه کرد. بعد از آلبوم گل لاله همکاری خود را با گروه کیمیا قطع کرده و برای پیشرفت در کار به تهران آمد.

علاقهٔ او به هنرمندانی همچون چشم آذر و بابک بیات باعث شد تا کارهای او تحت‌الشعاع آن‌ها قرار گیرد. او در بعضی کارهای خود از اشعار مهدی اخوان ثالث و سهراب سپهری استفاده کرده‌است. او تا امروز نزدیک به ۱۲۰ ترانه در قالب ۸ آلبوم ارائه کرده‌است. او که به مشکی پوش معروف است از ۲۵ مرداد ۱۳۷۲ لباس مشکی بر تن می‌کند. آغار معروفیت او به ترانهٔ مشکی رنگ عشقه در آلبوم پیرهن مشکی بر می‌گردد. وی مستندی به نام رمز شب را روانه بازار کرد که حقایق در مورد زندگی و کار خود اعلام کرد. رضا صادقی در این مستند اعلام کرد که تمامی آهنگ هایش را از ته دل خوانده و حرف مشکی پوش بودن او شعار نیست و اعتقادی درونی است.

بهنام ابطحی موسیقی فیلم سینمایی"پایان دو" به کارگردانی یعقوب غفاری را ساخته است که رضا صادقی نیز ترانه‌‌های این فیلم سینمایی را می‌خواند.

وی در سال ۱۳۹۰ آلبوم دیگری به نام دیگه مشکی نمی پوشم! را ارائه کرد. در ابتدا شایعه هایی مبنی بر اتمام مشکی پوشی او شد که با انتشار آهنگ و توضیحات سایت رسمی هواداران مشخص شد وی گفته که گفته که مشکی رنگه عشقه و برای رفتن و مردن شخصی مشکی نمی پوشم. تراک ۵ این آلبوم به همین نام است. در این آلبوم شعر ۱۲ آهنگ را خود رضا صادقی گفته است. این آلبوم قرار بود با نام های ۱۲۱ و یادگاری منتشر شود که یه این نام تغییر کرد.

فیلمی درباره زندگی رضا صادقی با نام بی خداحافظی و بازی او نیز ساخته شده است ،همچنین رضا صادقی در روزهای پایانی سال ۹۰ ازدواج کرد.

 

ایر دانلود فیلم و سریال وموزیک و.. بازدید : 2554 جمعه 13 اردیبهشت 1392 نظرات (1)


خرید فیلم دزد عروسک ها

فیلم سینمایی « دزد عروسک ها» به کارگردانی محمد رضا هنرمند
داستان فیلم دزد عروسکها:
مادر لیلا و بهرام قرار است با گرفتن وام مسکن و خریداری یک خانه بچه هایش را از دردسرهای صاحب خانه شان، خورخور، نجات دهد. اما عجوزه که بیرون ازشهر زندگی می کند و نمی خواهد آن ها روی آرامش به خود ببینند، پسرش، گنجو را وادار می سازد تا پول آن ها را برباید. بچه ها تصمیم می گیرند با فروش عروسک های خود پول خانه را فراهم کنند ، اما گنجو پیش دستی می کند و عروسک ها را هم می رباید.
آزیتا حاجیان، رسول نجفیان، مهراوه شریفی نیا، منوچهر آذری ، اکبر عبدی و آزیتا لاچینی در فیلم سینمایی « دزد عروسک ها» هنرمندی کرده اند.

 

 
 
 
 
 
ایر دانلود فیلم و سریال وموزیک و.. بازدید : 492 جمعه 13 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 دانلود سری کامل کارتون به یادماندنی گوریل انگوری The Great Gape Ape

باردیگر افتخار داریم برای اولین بار تمام قسمت های کارتون به یادماندنی گوریل انگوری را برای دوستداران میهن دانلود آماده کنیم

دانلود از سرورهای قدرتمند میهن دانلود

از بازدیدکننده محترم ( شهریار عزیز ) که در پیدا کردن قسمت ها به ما کمک کردند تشکر می کنیم

 

آپدیت پست به پایان رسید.تمام 32 قسمت اضافه شد

به دلیل درخواست های فراوان شما عزیزان در مورد قرار دادن کارتون های قدیمی، این بار نیز کارتون گوریل انگوری را به صورت زبان اصلی و با کیفیت بالا برای شما آماده کردیم.این کارتون 32 قسمت دارد که قسمت 30 آن در اینترنت پیدا نشد و بقیه قسمت ها به مرور اضافه خواهد شد.امیدواریم با دیدن این مجموعه خاطرات ایام کودکی شما عزیزان بار دیگر زنده گردد.
نمایش گوریل انگوری (به انگلیسی: The Great Grape Ape Show) مجموعه کارتونی محصول هانا-باربرا بود که در سال‌های ۱۹۷۵ (میلادی) تا ۱۹۷۸ (میلادی) از شبکه ABC آمریکا پخش می‌شد.گوریل انگوری و بیگلی بیگلی در سفرشخصیت اصلی این کارتون یک گوریل ۴۰ فوتی است که عاشق انگور است. این شخصیت بعد از هر صحبتی که می‌کند کلمهٔ انگوری را دو بار تکرار می‌کند.(Grape Ape, Grape Ape) او همراه یک سگ به نام بیگلی بیگلی (Beegle Beagle) و روی سقف ماشین او به کشورهای مختلف جهان سفر می‌کند و در این سفر با ماجراهای مختلفی رو برو می‌شود.
در ایران به جای گوریل انگوری صادق ماهرو و به جای بیگلی بیگلی اصغر افضلی گویندگی کرده اند.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
ایر دانلود فیلم و سریال وموزیک و.. بازدید : 2582 جمعه 13 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

.:: دانلود تمامی قسمت های کارتون اوگی و سوسک ها –

Oggy And The Cockroaches Season 01 – Episodes 01-78 DVDRip (2007) Mkv

| دانلود با کیفیت عالی و لینک مستقیم از سرور پر سرعت سایت |


[ آپدیت پست به پایان رسید - تمامی قسمت های فصل اول بر روی سایت قرار گرفت ] 

[ کلیه قسمت های فصل اول (01 - 78) آماده دانلود می باشد ]


با سلام و احترام به کلیه کاربران عزیز سایت فارسی مد، در این ارسال قصد داریم انیمیشن یا کارتون زیبای اوگی و سوسکها را به جهت دانلود شما کاربران عزیز قرار دهیم که ابتدا تمامی قسمتهای فصل اول و سپس فصل دوم را قرار خواهیم داد.لازم به ذکر است که تاکنون از این کارتون زیبا،دو فصل ساخته شده و هر فصل شامل 78 قسمت است که جمعا 156 قسمت ،می باشد که تصمیم داریم هر شب 10 قسمت از این کارتون خنده دار و زیبا را برای دانلود شما کاربران عزیز آماده کنیم که در مجموع در هر فصل هشت پارت(قسمت) تقدیم شما خواهد شد ، لازم به ذکر است این انیمیشن با کیفیت بالا و DvdRip ارائه شده و برغم بسیاری از سایتها که این انیمیشن را با کیفیت پایین برای دانلود قرار داده اند شما می توانید هر دو فصل این انیمیشن زیبا را با کیفیت عالی در فرمت MKV ، از سایت فارسی مد،دانلود و مشاهده نمایید.

خلاصه داستان :
اوگی و سوسک ها نام یک سریال انیمیشن فرانسوی است که توسط شرکت فیلمسازی گامونت و در سال ۱۹۸۸ ساخته شده است. شخصیت اصلی داستان یک گربه تنبل و شاد اما بسیار حساس و چاق آبی رنگ به نام اوگی است، که معمولاً روزهایش را به تماشای تلویزیون و آشپزی می گذراند، البته اگر سه سوسک خانگی مزاحم به نام جویی، دی دی و مارکی او را راحت بگذارند.

نام این سه سوسک از گروه پانک Ramones گرفته شده است. این سه نفر، علاقه زیادی برای بیچاره کردن اوگی دارند و برای اینکار از هر راهی که بتوانند، از خالی کردن یخچال گرفته تا ربودن قطاری که اوگی سوار آن شده است.
این کارتون نوعی کمدی دلقک بازی است و شوخی هایی مانند کارتون تام و جری دارد با این تفاوت که مقداری پا را فراتر گذاشته است. با اینحال شوخی های مرسوم شخصیتهای کارتونی مانند سقوط پیانو یا میز آهنگری روی شخصیتها هنوز مرسوم است و البته گاهی از اتوبوس یا زیردریایی نیز برای این شوخی ها استفاده می کند. با این حال این شیرین کاریها حتی برای بزرگسالان هم جذاب است. هیچ پایان مشخص و قابل قبولی برای پایان هر قسمت وجود ندارد و هیچوقت نمیتوان پیش بینی کرد که همه چیز بخوبی و خوشی تمام شود.
این انیمیشن زیبا محصول کشور فرانسه هست و باید بگویم انیمیشنی بسیار عالی و بینظیر در ژانر کمدی میباشد امکان ندارد کسی به این انیمیشن نگاه کند و نخندد. اگر با دقت بیشتری به این انیمیشن نگاه کنیم ردپای انیمیشن هایی چون تام وجری و پلنگ صورتی در ان دیده میشود میتوان گفت که اگی حالت تکامل آنها هست.

ایر دانلود فیلم و سریال وموزیک و.. بازدید : 1687 جمعه 13 اردیبهشت 1392 نظرات (2)

 

زورو (Zorro) شخصیتی داستانی است که جانستون مک کالی در سال ۱۹۱۹ خلق کرد. فیلم و کتابهای زیادی از آن تا بحال منتشر شدهاست. زورو که در زبان اسپانیایی معنای روباه دارد، نام هویت مخفیِ دون دیگو د لا وگا است، نجیبزادهای که در دوران سلطهٔ اسپانیا بر کالیفرنیا زندگی میکند.

 

ایر دانلود فیلم و سریال وموزیک و.. بازدید : 947 جمعه 13 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

Bernard Bear 31-52 DVDRip (2006) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|پایان انیمیشن|

 

bernard bear cover دانلود قسمت های 31 الی 52 انیمیشن Bernard Bear 2006

 

نام انیمیشن: Bernard Bear Episodes 31-52  – سریال کارتونی برنارد خرس قطبی قسمت های

ژانر: انیمیشن ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۰۶

مدت زمان: ۲۲×3 دقیقه

حجم: ۲۲×15 مگابایت

کیفیت: DVDRip

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: برنارد خرس قطبی ، روایت خرسی نادان و کم تجربه می باشد که به کارهایی دست میزند که خنده دار و فوق العاده سرگرم کننده می باشند. این کارتون جزو برترین و پربازدیدترین انیمیشن ها در شبکه کارتونی CBBC می باشد  و …

تعداد صفحات : 38

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 382
  • کل نظرات : 131
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 102
  • آی پی امروز : 216
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 311
  • باردید دیروز : 157
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,033
  • بازدید ماه : 798
  • بازدید سال : 18,131
  • بازدید کلی : 759,496